למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    סגירה
    צור קשר

    קטלוג מוצרים

    מוזס שופ מציעה חטיפי כלבים

     MOSES SHOP מפנקת את החברים הכי טובים!

    רשת MOSES SHOP משיקה תפריט צ'ופרים וחטיפים לכלבים ללא עלות בשיתוף פעולה ייחודי עם מותג המזון לכלבים המוביל "KENNEL SELECT" של חברת "צמח ישראפט"

    רשת מסעדות ההמבורגרים Moses Shop, שהוקמה לפני חודשים ספורים, ממשיכה להפתיע את קהל לקוחותיה, ומציעה תפריט חדש בו יוצעו צ'ופרים וחטיפים עבור ידידו הטוב של האדם ללא עלות, זאת במטרה לפנות לכל חברי המשפחה, ללא הבדלי גזע.

    המהלך הינו צעד טקטי כחלק מאסטרטגיית השיווק של הרשת, אשר שמה לה למטרה לקדם את החיבור הלוקאלי בין המסעדות לבין אורחיהן, תוך שימת דגש על יחס אישי ובלתי אמצעי עם הלקוח, ויצירת אפקט הפתעה בכל ביקור.

    במסעדות הרשת, יוכלו ליהנות הסועדים המגיעים עם כלביהם, מתפריט ייחודי, של חטיפים אהובים , העשויים מ-100% רכיבים טבעיים ללא חומרים משמרי ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים ובריאים, על ידי מותג המזון המוביל לכלבים  KENNEL SELECT של חברת צמח ישראפט.

    תפריט לבחירה:

    • נתחוני עוף – נשנוש מושלם לפני הארוחה – חטיף המיוצר מ-100% עוף איכותי, מכיל אחוז גבוה של חלבון וסיבים תזונתיים, המהווים מרכיב חשוב בבריאות הכלב.
    • טבעות בקר – חטיף המכיל 100% בקר, חלבון באחוז גבוה וסיבים תזונתיים. צ'ופר מושלם לפני, אחרי או תוך כדי האוכל
    • כנפי עוף – לכלבים שהתנהגו מאוד יפה היום – חטיף המיוצר מ-100% עוף, מכיל אחוזים גבוהים של חלבון ושומן, המסייעים לבריאות הכלב, וסיבים תזונתיים לעיכול בריא ותקין
    • קוביות צביאחרי הטיול או לפניו- חטיף המיוצר מ-100% בשר צבי, ומכיל אחוז גבוה של חלבון וסיבים תזונתיים
    • בולי-סטיק – חטיף טעים במיוחד המיוצר מ-100% עוף, ומכיל אחוזים גבוהים של חלבון, שומן וסיבים תזונתיים.

    ניתן להשיג בכל מסעדות הרשת – מוזס שופ הוד השרון, מוזס שופ הרצליה, מוזס שופ טבריה, מוזס שופ חולון, מוזס שופ ראש העין.

     

    צור קשר

    דילוג לתוכן