למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    סגירה
    צור קשר

    קטלוג מוצרים

    מכבי תל אביב

    מועדון הכדורסל מכבי תל אביב גאה להודיע על שיתוף פעולה עם חברת "צמח ישראפט" ומותג מזון הכלבים האיכותי KENNEL SELECT לעונת 2021/22.

    יש לציין שהבחירה במותג KENNEL SELECT הייתה ע"י דוני הכלב, הקמע האהוב של המועדון, שבמשך שנים ארוכות לא מוכן לאכול שום מוצר אחר. במסגרת שיתוף הפעולה, דוני ילבש גופיית מכבי המעוטרת במותג Kennel Select, וצפו לפעילות ענפה שלו בנושא ברשתות החברתיות. בנוסף, יתקיימו פעילויות שונות עם הקהל בהיכל במשחקי הקבוצה.

    דוני התייחס לשיתוף הפעולה, ומסר לאתר הרשמי: "מי שמכיר אותי יודע שאני לא אוהב לדבר או להתראיין. מקסימום לנבוח מדי פעם. הפעם אני אחרוג ממנהגי ואציין שאני מאוד שמח על שיתוף הפעולה. גם לנו הכלבים יש מאכלים שאנחנו אוהבים ו-KENNEL SELECT הוא הפייבוריט שלי".

    מה הם המאפיינים של "צמח ישראפט"?

    צמח ישראפט, מקבוצת צמח תערובות, הינה חברה המתמחה בייצור מזון לחיות מחמד תוך הקפדה על איכות המזון, טריותו ומרכיביו הבריאותיים והתזונתיים.

    המזון שהחברה מייצרת מורכב מחומרי הגלם הטובים ביותר. כל מתכון מתוכנן כך שימלא את כל הדרישות התזונתיות של חיות המחמד הביתיות.

    KENNEL SELECT הוא מזון עשיר בוויטמינים, בעל ערך תזונתי גבוה המורכב מחלבונים, שומנים ופחמימות איכותיים. והכי חשוב, טעים!

    מימין: דורון ג'מצ'י, שרון עובד, דוני, איציק אזולאי, עדלי מרכוס ואדי בם

    אדי בם, מנכ"ל צמח ישראפט אגודה חקלאית שיתופית בע"מ: "החיבור למכבי תל אביב מהווה חיבור טבעי למותג-על, שמהווה את אותם הערכים אשר אנחנו רואים ב"צמח ישראפט" בכלל ובמותג KENNEL SELECT בפרט.

    אני סמוך ובטוח כי החיבור הטבעי הזה של קמע הקבוצה – דוני, הכלב של המדינה – שעל חולצתו מתנוסס מזון סופר פרימיום כחול-לבן יוביל להנפת גביע המדינה וגביע אירופה".

    "מדובר בשיתוף פעולה מרענן, כזה שמעלה חיוך אצל האוהדים שלנו, ובוודאי אצל מי שאוהב חיות מחמד ומגדל חיות מחמד", הודה דורון ג'מצ'י, סמנכ"ל שיווק ומכירות של מועדון הכדורסל מכבי תל אביב.

    העובדה שמוצרי KENNEL SELECT מיוצרים ונארזים בישראל היא ערך מוסף חשוב מאוד עבורנו".

    צור קשר

    דילוג לתוכן